Sitter och väntar

Är hos J & H, då Per hjälper dem med lite grejer.....är supertrött i huvud och kropp och önskar egentligen att jag hållt mig hemma idag! Men men nu sitter jag här och hoppas han blir klar snart! Sen blir det väl en sväng förbi gamla huset! Fått papper som inte rör oss som vi ska lämna till de nya ägarna! Sen ska vi åka förbi E-köping och hämta lite grejer! Så kommer nog inte vara hemma förns i kväll. Jobbat i 2 veckor nu och börjar äntligen kännas som om jag kan något. Är en lite mysko vecka som kommer! Jag jobbar måndag och tisdag sen semester onsd-torsdag och ledig fredag-måndag! Gillar kontorstider med ledighet alla röda dagar! Så med 2 dagars semster blir jag ledig i 6 dagar!!!! Ska bli skönt. Nähä undrar om man ska gå och vara lite nyfiken på vad de gör i badrummet! Hörs senare



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

MADIKEN´S LIV

MITT LIV...Min kamp mot vikten, med jobbet & alldagliga tankar.

RSS 2.0